torstai 21. toukokuuta 2015

TBT








Jaakko on tuossa puolivuotias, ja kuva on joululta 2009. Olin vielä aika tuore äiti tuolloin, enkä tiennyt vielä mitään Jaakon edessä olevista diagnooseista. Hirmuisen pitkä poika jo tuolloin, vähän koominen vauvana, kun oli pelkkiä jalkoja.

Jep jep, tunnustan, kaivoin vain jonkun vanhan kuvan, jotta saisin kuitattua blogin tältä päivältä TBT:llä. Väsyttää taas vaihteeksi. Pidin askelmittaria huvikseni yhden päivän mukana, ja siihen kyllä mahtui yksi parin kilometrin kävelylenkkikin (jee!), sekä Jaakon terapiareissu, mutta rapiat 10 km se mittasi minulle askeleita. Ei mikään ihme, että välillä väsyttää. Ei nyt ihan tuohon joka päivä ylletä, mutta kyllä luulen sen tavoiteltavan 10 000 askelta menevän tulevan täyteen lähes päivittäin nykyään.

2 kommenttia:

  1. Mä pidän kans välillä askelmittaria mukana etten pysty huijaamaan itteäni että ois liikkunu enemmän ku onkaan.. Helpostihan ne askeleet tulee kun poistuu pari kertaa kotoota päivän aikana vaikka puistoon ja lenkille. Sit pyrin että olis niitä aerobisia askeleita vähintään puoltuntii päivässä, mun askelmittari näyttää nekin. Kätevää! :)

    VastaaPoista
  2. Tuon tarinan taustalta löytyy mun puhelimessa valmiina ollut terveyshärpäkesovellus. Se meni puolivahingossa päälle, ja alkoi laskea myös askeleita. Ehkä siitäkin löytyisi tarkemmat erittelyt, en ole perehtynyt. Pidin sitten päivän puhelinta koko ajan mukana, mikä ei ole ihan yksinkertaista ilman taskuja. :D

    VastaaPoista

Kerrothan, mitä ajatuksia sinussa heräsi?